Monday, October 18, 2010

PENGENALAN



Restu Catering & Canopy Sdn. Bhd adalah sebuah syarikat yang telah ditubuhkan pada 20 haribulan Jun 2006. Berkecimpung hampir empat tahun dalam perniagaan ini, cukup membuatkan syarikat ini menggunakan segala pengalaman yang ada untuk terus berkembang maju dengan semua perkhidmatan yang disediakan. Syarikat ini menyedia dan membekalkan makanan dan minuman, alat-alat kelengkapan perkahwinan termasuk khidmat andaman, baju pengantin, khemah, kerusi, meja, kipas, lampu dan sebagainya.

Selain itu, syarikat ini juga menyediakan tiga pakej khas untuk pelanggan iaitu Pakej Korporat, Pakej Perkahwinan dan Pakej Canopy & Kelengkapan. Pakej-pakej ini bertujuan untuk memudahkan pelanggan memilih pakej yang mereka inginkan serta harga yang ditawarkan amat berpatutan. Bagi menu, pakej ekonomi ditawarkan mengikut kehendak pasaran bagi pelanggan yang  mengimpikan majlis yang mempunyai banyak pilihan menu, sedap serta murah.

Diterajui sepenuhnya oleh sepasang suami isteri yang berlatarbelakangkan dalam jurusan perakaunan, pentadbiran dan kesetiausahaan.

Percaya rezeki ada di mana-mana, ditambah semangat,tekad dan usaha yang gigih sentiasa menjadikan  syarikat ini sebagai pilihan pelanggan kerana perkhidmatan yang disediakan adalah yang terbaik khas untuk pelanggan.



Nama Perniagaan                 : Restu Catering & Canopy Sdn. Bhd.

Alamat Operasi                    : No. 45A, Jalan SG 3/10,
                                              Pusat Bandar Sri Gombak,
                                              68100 Batu Caves, Selangor.

No. Telefon                         : 03-61866800 / 61866900

No. Daftar Perniagaan         : 738295 A

Tarikh Perniagaan                : 20 Jun 2006

Bentuk Perniagaan               : Sendirian Berhad
Modal Permulaan                : RM100,000

Bank Berurusan                   : Maybank, Taman Sri Gombak
No. Akaun                          : 562405506183

Nama Pemilik                       : Restu Catering & Canopy Sdn. Bhd.